Під час життя більшість зіштовхується з незначними, проте дуже не приємними моментами, які можуть зіпсувати настрій на весь день: до таких можна віднести черги у відділеннях банків, затримку громадського транспорту або таксі, а також зверхнє ставлення інших людей. Вирішити ці проблеми та позбавити від зайвих переживань допоможе преміум-банкінг — особливе обслуговування в банках, яке полягає в наданні клієнту певних привілеїв та доступу до унікальних послуг. Розберемося, як це працює, та визначимо, які переваги та недоліки має VIP-обслуговування.
Основні принципи VIP-обслуговування у банку
Як ми зазначали вище, преміум-банкінг супроводжується наданням клієнту більш вигідних тарифів та особливих послуг. До основних принципів такого обслуговування можна віднести:
- Індивідуальний підхід (з можливістю обговорення та зміни тарифів/пропозицій/умов тощо);
- Доступ до унікальних послуг (серед яких консьєрж-сервіс, знижки на послуги сторонніх компаній, обслуговування без черг, окремі зали у відділеннях і так далі);
- Особливе ставлення (особистий менеджер, доступний 24/7, допомога у вирішенні різних питань, привітність персоналу та інше).
Преміум-банкінг від Ukrsibbank https://premium.ukrsibbank.com/ua/ — це приклад по-справжньому особливого ставлення до клієнта. Банк пропонує насолодитися позачерговим обслуговуванням у відділеннях, безкоштовними бізнес-залами в аеропортах, а також знижками та спеціальними пропозиціями від партнерів банку та платіжних систем (наприклад, знижки на оренду авто, купівлю авіаквитків, бронювання готелів тощо).
Переваги та недоліки преміум-банкінгу
До переваг VIP-обслуговування в банку належать:
- Особливі тарифи та вигідні умови обслуговування. Власники преміум-карток нерідко сплачують нижчі комісії, аніж власники звичайних карт.
- Індивідуальний підхід. Ваш випадок чи проблему розглядають особливо ретельно, ставляться завжди з повагою, а зустрічають — з посмішкою.
- Ексклюзивні послуги. До ваших послуг — особистий консьєрж, доступ до систем лояльності, кешбеку та знижок, бізнес-зали підвищеної комфортності, окремі лінії в контакт-центрах та багато іншого.
- Обслуговування без черг. VIP-клієнти мають змогу оминати черги у відділеннях та не чекати подовгу на гарячій лінії для консультації зі спеціалістом, ба навіть відвідувати особливі преміум-філії банку.
- Економія часу та коштів. Наприклад, Fast Line в аеропортах допоможе швидше пройти контроль та сісти на літак, а преміум-система знижок — заощадити певну суму коштів на оренді житла, авто чи інших послугах.
Серед недоліків преміум-банкінгу — складність та інколи висока ціна за можливість доступу до сегмента. Наприклад, це може бути фіксована абонплата за користування рахунком, вимоги до залишку на картці, обороту коштів по ній та сумі витрат у магазинах на місяць, а також інші умови.
Залишити відповідь