Більшість компаній протягом періоду цифровізації експериментували з чисельними методами підвищення продуктивності. Потенціал електронних тендерних майданчиків як допомоги покупцям оцінили багато компаній.
Ключовими перевагами тут є скорочення витрат і швидке виконання запитів на інформацію, обидва з яких є безцінними для будь-якого бізнесу. Зручно реєструвати всі транзакції в одному місці, як і можливість залучати більше постачальників і стежити за результатами проєкту з будь-якої точки світу. Зі спеціальними майданчиками платформа Прозоро відкриває все більше можливостей.
Якщо ви ще цього не зробили, настав час побачити, наскільки простими та корисними можуть бути для вас електронні закупівлі.
Створення облікового запису на сайті – перший крок на цьому шляху. Створити бізнес-акаунт клієнта просто – вам потрібно заповнити кілька необхідних основних даних.
Після реєстрації з вами зв’яжеться менеджер, який «проведе» вас по системі та продемонструє її основні можливості. Ви завжди можете запитати у нього поради, якщо вона вам потрібна.
Попри те, що сайт дозволяє купувати широкий спектр продуктів і послуг, ми рекомендуємо тестувати сайт із найвідомішими категоріями, які мають багато потенційних постачальників. Роблячи це, ви можете підвищити конкурентоспроможність і прибутки свого бізнесу.
Наступні типи продуктів найкраще можуть продемонструвати широкі можливості закупівлі через прозоро:
- Послуги для бізнесу, включаючи юридичні, рекламні, управлінські консультації, HR та охорону.
- Друкована продукція та періодичні видання.
- Комп’ютерна та офісна техніка
- Сувенірна продукція
- Туалетні та інші засоби особистої гігієни.
- Комп’ютерні програми та системи обробки даних.
Ефективність закупівель можна максимізувати шляхом ретельного планування тендерної документації, включаючи умови оплати та доставки, а також шляхом завантаження типового контракту, якщо він доступний. Додайте детальний перелік необхідної документації постачальника та переконайтеся, що він точно розуміє, що від нього очікується. Сертифікати якості, кваліфікаційні вимоги і навіть зразки продукції можуть потрапити до цієї категорії на додаток до більш очевидної юридичної документації.
Гідним лакмусовим папірцем було б уникати будь-яких покупок, якщо швидка доставка є важливою (тобто «за вчора»). Ідеальний термін для отримання пропозицій становить від трьох до п’яти робочих днів.
Недосвідчені замовники часто роблять помилку, виставляючи пропозиції на товари чи послуги від постачальників-монополістів. Тут ви можете витратити час, готуючись до роботи, але в підсумку отримати неприйнятний результат. Ви також не повинні використовувати для оцінки ефективності сайту придбання товарів, які знято з виробництва або інших товарів, які важко знайти.
Отже, залучення працівників до цього процесу має важливе значення для успішного тестування тендерної ділянки. Наступним кроком є зв’язок із вашими постачальниками та створення різноманітних тендерних завдань із різних категорій для сприяння конкуренції.
Залишити відповідь